Strøm Tilbudspris NÅ!

vwg4

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
44
Det kan være at Helen kan kjede kontrakter i opptil et år. Det som er nytt i det var grensen på 6000kwh :(

Salamander

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Hører du spørsmålet?

"Budprisen er kun gyldig for adresser hvor kampanjebrevet er sendt og den årlige bruken av varen er mindre enn 6000 kWh. Ellers er kontraktsprisen Normal pris 5,90 c / kWh."
Mail er trolig mistet min kampanje brev og Helen er kjent for å bruke setet bære godt fordi jeg har vært i 2017-2018 sine kunder. Disse prisene ble imidlertid bekreftet. Ingen offisielle papirer nevner slike forhold, bare på nettsiden.

Generelt sett kom det til grunn hvordan kvalifiserte slike diskriminerende vilkår er, selv om noen forbrukere er utelukket fra tilbudet. Ingen eksempler kommer umiddelbart i tankene. Vil du ha det bra hvis du kjøper mindre enn 6000 øl i året fra oss og får billigere :) Vanligvis får mange kjøpere rabatt og alle kan kjøpe mye. Kanskje av denne grunn aksepterer Helen også søknadene.

Hikikinkku

medlem
Tilbakemelding Score
1
Hva tror du prisene vil falle fra det Helen-tilbudet på høsten? Vi har en kontraktspause i begynnelsen av august. Nåværende pris 3.98c / 0kk måned.

lappano

medlem
Tilbakemelding Score
3
Lumme Energia er den nyeste kontrakten for min boligblokk. Den gamle tidsbegrensede en, for en måned siden, ubemerket og endte opp med å være så langt i kraft, men i stedet for å falle i øynene 8 cent / kWh + 4 € / måned pris.

Så kom rommet til dette:
År Lumme 24 måneder
5.56 snt/kWh + 0 €/kk

https://lumme-energia.fi/sahkotarjous

Relativt mye vil bli spart når du får den månedlige avgiften. Elektrisitet forbruker ca 5.000 kWh per år, med en ny kontraktspris på rundt 280 € / år. Hvis du hadde et månedlig gebyr på € 4 / måned, må du betale ytterligere € 48 i året, eller en god 17% vil være dyrere med en månedlig avgift.
Senest redigert:

Wespa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Hah, jeg ringte ikke meg, bekreftelsen hadde bare falt i går til Spy. Jeg velger ikke, at det bare er et år framover.

huugo

medlem
Tilbakemelding Score
0
De spurte meg hvor jeg var fra lenken. Jeg fortalte deg om internett. Sannelig, Helenas aspa møter dette forumet - Terkkuja!

Jeg bestemte meg selv for å vente på sukkeren eller vilkårene for å komme og gå. Førtreneren var fin da Sporten kom - den eneste begrensningen 63A. Kulen de må jobbe med ... hvis vilkårene i de grunnleggende vilkårene endres, så tror du jeg har rett til å avvise. Jeg har vilkårene og godtar dem.

det ville vært bra

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
10
E-post til elektrisitetsveiledere:

"
elektrisk Groke
Kontraktsperiode: 4 måneder
Elektrisitetspris: 4,19 c / kWh
Grunngebyr: 0 € / måned

Fakturering: 6 ganger i året
Betalingsperiode: 30 dager før levering av strøm

Fi-Nergy Carefree
Varighet: For tiden
Elektrisitetspris: 4,59 c / kWh
Grunngebyr: 0 € / måned

Fakturering: 6 ganger i året
Betalingsperiode: 30 dager før levering av strøm
Lag en kontrakt her!

"
Jeg kunne ikke undersøke om dette var det samme merkevarefirmaet med et nytt navn. Hvis du går ut der, les vilkårene nøye ...

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81
Jeg kunne ikke undersøke om dette var det samme merkevarefirmaet med et nytt navn. Hvis du går ut der, les vilkårene nøye ...
Hvis noen gjør det forutbetalt, er det et trestativ, så et tre. :)

der borte https://sahkonvartijat.fi/index.php nevnte ikke noe av det forutgående i vilkårene.
Også gjorde e-posten som kom inn i e-post-smaken som forutbetalt?

"Hei,

sjekk ut spesialprisen og dra nytte av strømforsyningen på:
http://sahkonvartijat.fi/yleissahko /

Å gjøre en kontrakt er enkelt:

- Du kan velge antall fakturaer per år (4,6 eller 12)
- Du kan velge en betalingsmåned forfallsdato
- Ingen utgifter, ingen pauser i strømforsyningen
- Den nye selgeren håndterer alle papirforholdene for deg
- Du trenger ikke å si opp din gamle kontrakt
- Trygg - Prisen stiger ikke i kontraktsperioden

Prisene inkluderer alle kostnader (for eksempel 24% moms) og ingen andre kostnader for konkurransen. Tilbudet garanterer eksepsjonell strøm til en fast pris. "
opp Bunn