MSZ-LN

PolyEsko

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25
Tilsynelatende er fjernkontrollen bare en vanlig enveis infrarød enhet, så påvirker Melclouds kontroller på ingen måte det? Det er den eneste minus som jeg har oppdaget så langt.
Ja, justeringene gjennom MelCloud påvirker ikke Mitsu fjernkontrollen på noen måte. Mitsu-kontrolleren kan fortsatt være i varmemodus, selv om du har byttet til kjøling gjennom apen. Hvis du bruker fjernkontrollen til å endre temperaturen, vil pumpen skifte tilbake til modusen på fjernkontrollen.
På den annen side har MelCloud ikke muligheten til å lage separate luftstrømningsretninger til venstre høyre side vertikalt. Derfor fjernet jeg disse trendene fra synet, at abboten ikke ville bli ødelagt med ønsket retning.
Innstillingene som gjøres gjennom visningene, vil da kjøre innstillingene døgnet rundt.
KUMJA, den App har ikke kunnet forstå disse nyere pumper, for eksempel i tilfelle disse tendensene, men i utgangspunktet bør typen av pumpe velges, etc. Det valget av pumpe har ingen effekt på apenes drift.

Petros

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Høsten 2018 ble tilbudet 2000eur installert til nøkkelferdige priser. Prisen inkluderte elektrisk arbeid, transaksjoner ble gjort. Installatøren gikk en halv dag på jobb.

Veijoko

medlem
Tilbakemelding Score
5
€ 1850 med el og landstasjon 09/2018 i Tammerfors.
Godt gjort hele vinteren, forrige uke sluttet jeg, men nå da jeg kom tilbake måtte jeg starte på nytt.

jutaja

nykommer
Tilbakemelding Score
0
For en uke siden kom en slik LN25 installatør anbefaling til huset, og det er ikke sikkert at enheten vil spille som den skal. Umiddelbart etter installasjonen ble gulvvarmene senket og det var noe -5c frost ute. Det føltes som at pumpen hadde det vanskelig å holde huset varmt, så gulvvarmen ble returnert litt tilbake, særlig lenger fra pumpen. Det mest overraskede er at maskinen ikke får nok varm luft ut av den, selv om den skulle bli fanget. For eksempel ble testen injisert for et par timer siden på grunn av en test for 28c, nær pumpen 21c. Maskinen blir maks. 30c luft ut med 2-3 slag, utenfor null. Maskinen selv, når den ses gjennom MELCloud, oppdager romtemperaturen til 21c og kan ikke heves opp riktig.
Installatøren sjekket til slutt situasjonen og det var en lekkasje der, noen kjølemidler var borte. Nå er det en annen enhet, nok varme. Hva med en måneds mangel på kjølemiddel på maskinens holdbarhet?

Tupo

medlem
Tilbakemelding Score
1
Nå, på sen vår, har pumpen spilte pent, så vel som trolig den andre når denne kjeden har vært så stille. Oppstår dette avfrostingsproblemet fra den høye luftfuktigheten til tidlig vinter og frysing av noen sensor? Har noen nylig vært involvert med en importør?

Juhanisto

medlem
Tilbakemelding Score
19
Det fungerer bra når luften forblir positiv. Og det meste av avkjølingen har vært nødvendig nylig. På høsten, igjen, blir de smertefulle frostene gjentatt med konstant tining. Jeg legger meg en melding til importøren gjennom tjenesten om våren. Litt overrasket .. men fortsatt. Vedlikeholdet sa at videresending av informasjonen og importøren da bestemmer seg for å gjøre det. Tjenesten svarte raskt og effektivt på spørsmålene, selv om det ikke var noen installasjonsprogram for meg. Importørens oppførsel er veldig arrogant og tjenesten er elendig. Synd, men at kvalitetspumpen har litt elendig importør. Neste pumpe hvis det kommer noe annet merke. Jeg tenkte meg selv om sommeren for å flytte avfrolsensoren til øvre rør og isolere den med armafex. La oss se om noen kan hjelpe.

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
229
Importørens oppførsel er veldig arrogant og tjenesten er elendig. Synd, men at kvalitetspumpen har litt elendig importør. Neste pumpe hvis det kommer noe annet merke.
Er det en kvalitetspumpe nå, ikke etter min mening.

Lassila

medlem
Tilbakemelding Score
6
....... Service sa at videresending av informasjon og importør da bestemmer seg for å gjøre det. Tjenesten svarte raskt og effektivt på spørsmålene, selv om det ikke var noen installasjonsprogram for meg. Importørens oppførsel er veldig arrogant og tjenesten er elendig. Synd, men at kvalitetspumpen har litt elendig importør. Neste pumpe hvis det kommer noe annet merke. Jeg tenkte meg selv om sommeren for å flytte avfrolsensoren til øvre rør og isolere den med armafex. La oss se om noen kan hjelpe.
Jeg tror heller ikke at det er noen kvalitetspumpe. Min drill ble tatt bort i januar etter mer enn et år med bruk.
Importøren gir en garanti, men for forbrukerbeskyttelse selger er ansvarlig for produktet og dets funksjonalitet. Det er tilrådelig å gjøre krav og om nødvendig gjøre en klage, for eksempel ved hjelp av Klagerassistenten til Konkurransetilsynet.
Modulering av garantiproduktet kan føre til en reduksjon i garantien eller ansvaret til selgeren. Spør om selgeren samtykker i å gjøre denne sensoren overføring.

JK84

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Noen som sier hvorfor LN25-pumpens innendørs enhet får en lukt på omtrent 5-10 minutter når modusen bytter fra kjøling til ventilasjon? Jeg har vasket alle filter, og ikke noen gang selv vært noen vesentlig skitt. Lamelene er også visuelt rene. Og enheten har blitt installert mindre enn 2 måneder siden, så det er nesten ingen smuss som nesten ikke eksisterer. Det kondenserte vannet dreneres, og i det minste drar enden av røret, så knapt noe er blokkert. Det er ingen lignende lukt i en annen situasjon.

Kan Purifier på toppen forårsake lukt? Generelt sett, jeg har ikke produsere handling på hele tiden. Er det hele tiden, eller skal det bare brukes av og til?

Den andre tingen jeg lurte på om det, så vel som innendørs og utendørs enhet har fra begynnelsen vært bøyd finnene. Imidlertid er de ikke så mye og neppe noen skade å bruke. Har de vært ute av fabrikken, eller har de vært i transport eller installasjon? Har andre hatt alle lamellene rett etter at du har installert enheten?

jviirret

standard Naama
Tilbakemelding Score
2
Det er bare med opplevelsen av den gamle mitsuen at lammene betyr noe. Døvet var allerede nytt, både inne og ute.

PolyEsko

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25
Noen som sier hvorfor LN25-pumpens innendørs enhet får en lukt på omtrent 5-10 minutter når modusen bytter fra kjøling til ventilasjon?

Den andre tingen jeg lurte på om det, så vel som innendørs og utendørs enhet har fra begynnelsen vært bøyd finnene. Imidlertid er de ikke så mye og neppe noen skade å bruke. Har de vært ute av fabrikken, eller har de vært i transport eller installasjon? Har andre hatt alle lamellene rett etter at du har installert enheten?
I bilen vil han i det minste gjøre det samme, det vil si at hvis manuell klimaanlegg er slått av, vil det være en vag lukt om en stund (til cellen har tørket opp). Det lukter ikke for seg selv nå, men for noen. Gjør det samme i en ny og gammel bil. Kanskje lettere / mer i det gamle, fordi cellen over tid har holdt seg lett lenge etter kjøring, og kan "bli sittende fast" før den sakte tørking. Ved bruk av ILP må brukeren huske å tørke innendørsenheten når kjølebehovet slutter, ved å sette innendørsenheten bare for ventilasjon, slik som du har gjort.

Sminken innendørs enheten har ikke lameller feil. Utendørsenheten har et bakre område på ca 4 cm2 i midten, hvor lamellene er bøyd. Så noen treffer cellen sideveis på et tidspunkt. Ingen informasjon der.

PolyEsko

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25
Gjør den andre mitsuten at når kjølebehovet er lavt roterer utendørsenhetens kompressor minst, men innendørsenhetens vifte endres hvert par sekunder - noen få sekunder mellom minimum og 3/5 eller 4/5 hastigheter? Det samme gjøres i vifteautomaten. Så for eksempel, 5 sekunder blåser 4/5 og deretter 8 sekunder 1/5 mens du gjentar og gjentar det samme. Noen ganger kan du blåse litt lenger med en mindre og mindre en.

Begynte å gjøre det i går kveld da MelCloud økte fangstemperaturen fra 24 til 24,5, dvs. behovet for avkjøling var litt redusert. Ved 24 var køya 22-23 grader Celsius, og det virket som om det kunne være halv grader varmere. Før endringen var det normalt i noen få minutter eller timer, og deretter et øyeblikk å bryte med lavere hastighet.

Et annet poeng:
Hvis vår Makkari-oppvarming var 7-10 meter unna, var det faktisk den varmeste hytta, så under kjølingen er det mellomliggende halmen kjøligere enn vår Makar. Det vil si at varmen sprer seg bedre enn kald luft. Meter i en høyde på ca 1,4 til 1,5 meter. Luftmengde med kjøling slik at slaget på pølsedøren føles i en høyde på 0-50 cm, det vil si på kanten av gulvet. Delvis, selvfølgelig, er det. at luften sakte nedover og den varme luften stiger sakte oppover, slik at den varme luftstangen litt over baren når pølsen.
Kanskje årsaken er at LN ikke blåser luften så horisontalt som mange andre innendørs enheter, fordi blåsingen foregår gjennom klaffene som kommer ut av bunnen når det meste av luften blåses rett frem fra åpningen av den nedre kanten av frontveggen.

I det lurte jeg på om LN kunne blåse luften bedre horisontalt hvis den frontale, nesten oppreist gråflappen ut av blåserhullet var ute. See. ta med bildet. Imidlertid vil hastigheten på luftstrømmen reduseres mens ditt hull er stort. Jeg har ikke med rette funnet årsaken til den klaffen, annet enn når du vil ha det godt ned i luftstrømmen.

blow-aukko.jpg

JK84

nykommer
Tilbakemelding Score
0
I bilen vil han i det minste gjøre det samme, det vil si at hvis manuell klimaanlegg er slått av, vil det være en vag lukt om en stund (til cellen har tørket opp). Det lukter ikke for seg selv nå, men for noen. Gjør det samme i en ny og gammel bil. Kanskje lettere / mer i det gamle, fordi cellen over tid har holdt seg lett lenge etter kjøring, og kan "bli sittende fast" før den sakte tørking. Ved bruk av ILP må brukeren huske å tørke innendørsenheten når kjølebehovet slutter, ved å sette innendørsenheten bare for ventilasjon, slik som du har gjort.

Sminken innendørs enheten har ikke lameller feil. Utendørsenheten har et bakre område på ca 4 cm2 i midten, hvor lamellene er bøyd. Så noen treffer cellen sideveis på et tidspunkt. Ingen informasjon der.
Og jeg trodde det ikke, men det luktet kan også komme inn i bilene. Så det er sannsynligvis normalt.

Jeg var ikke der da installasjonsprogrammet installerte enheten. Da jeg kom hjem om kvelden og jeg så de lamellene, lurte jeg allerede på installatøren. På en eller annen måte ville det antas at i den nye enheten ville de alle være rett. Men de snoede lamellene er imidlertid ikke så mye at de har praktisk betydning.

JK84

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Gjør den andre mitsuten at når kjølebehovet er lavt roterer utendørsenhetens kompressor minst, men innendørsenhetens vifte endres hvert par sekunder - noen få sekunder mellom minimum og 3/5 eller 4/5 hastigheter? Det samme gjøres i vifteautomaten. Så for eksempel, 5 sekunder blåser 4/5 og deretter 8 sekunder 1/5 mens du gjentar og gjentar det samme. Noen ganger kan du blåse litt lenger med en mindre og mindre en.
Faktisk har jeg vært på kjøleviftehastighet i kiosker og i hvert fall når innendørsenheten viftehastigheten fra tid til annen "humppa" mirakuløst. Det er på samme måte at (etter lang avkjøling) blåser fullt ut, deretter faller til noen få sekunder til minimum, så fullt ut igjen og deretter en annen hastighet i noen få sekunder. Må du prøve den hastigheten med manuell innstilling, gjør det samme. Fjernkontrollen jeg faktisk ikke har rørt måneden, alle endringene jeg har gjort gjennom MelCloudin.
opp Bunn